Flyttar sakta hem



Bytte alltså storstaden mot lillLandet ❤️ träffade min pärla Eva igår som jag umgicks med massa i höstas, innan vi flög hem tillsammans i julas och jag vände tillbaka till Paris, å Eva drog istället till Indien. Kändes så fruktansvärt bra att ses, typ som att Paris faktiskt hände :)  längtar tillbaka mer än någonting i hela världen samtidigt är det SÅ mysigt att umgås med mina gamla Goa vänner, så spännande att höra om allt som hänt dem de senaste året. Så nu ska ja ta tag i saker å träffa min franska vän som bor här nu, alberic. De e så lätt att ta avstånd till ångesten och automatiskt till Paris, så man liksom sakta flyttar hem bit för bit istället. Men jag känner mig hemma i Paris, kan staden och vill tillbaka en dag. Så nu har jag kollat på massa skolor där - kanske borde jag ansöka till en eller två :) 
Så mkt kärlek till denna brud 

Kommentera här: