Sverige

Hejhopp! Nu är jag i Sverige sen några dagar tillbaka. Sydkustresan till Montpellier blev verkligen lyckad trots att det regnade lite, fina dagar fick jag iallafall med Nathaly och vår stad. Hemresan var lite tuff, inte själva resan men att liksom checka ut och lämna Paris var såklart inte helt lätt. Kommer sakna många och mycket. 
 
Men landa i Sverige var om möjligt ännu svårare. Jag vet liksom inte riktigt hur man gör när man flyttar hem, det är minst lika jobbigt som att resa bort! Vissa gamla vänner faller man bara pladask in i samma liv som man hade och det är bland det härligaste som finns, man liksom vet var man har varandra och igenting är konstigt alls - trots att det gått massa månader sen sist. Medan med andra är det svårare och det är liksom någon form av barriär mellan där man vill vara, i det gamla härliga gosiga, och där man är. Det har hänt mycket så det är ju förståligt. 
bästa med allt detta är ju dessa två. Mina små fluff som jag saknat så mycket - ÄNTLIGEN hemma hos dem! 
 
Har trots ett ganska segt tempo hunnit rätt mycket, firat mor, umgåtts massa med brorsbarnen och festat med Fanny och Ebba. Nu ska jag styra upp tillvaron med allt vad det innebär, livet tar ju inte slut bara för att denna Paris tid gjorde. Alberic, en fransk vän, flyttade till Stockholm igår och en annan fransk killkompis kommer kanske till Stockholm över en helg snart. Jag längtar till Amsterdam och Antwerp och allt jag vill göra, men nu ska ja lägga fokus på vardagen. Dvs träning, nytt jobb osv. 
 
Här var jag "älg/rådjur/upptillkamp" med saknade Fancy <3 
 
Tränade Agility med Siri idag och såg sen siri och signe på barnteater i Stan. Barnteater vad samma sak som hjärtmassage. Hade rysningar och ville bara krama alla söta små liv, så interfrenaliskt gulligt. 

Kommentera här: